Saturday, 24 July 2010

Награда / Prix

Днес с голямо закъснение и удоволствие видях, че Федора ми е посветила награда.
Благодаря ти много за вниманието и приятелския жест! Много, много ме зарадва!

От своя страна предавам с радост наградата на:
Мария
Милена
Дани
Краси



Je viens de m'aperceveoir que Fedora m'avait attribué un prix. Merci beaucoup, Fedora, pour l'attention et ce geste amical! Cela m'a fait énormement de plaisir.
A mon tour, je transmets ces pris à des blogs que j'apprécie beaucoup (tous en bulgare):
LaMartinia
Sweet Kingdom
Musique pour le temps libre
Magie et amour

3 comments:

Dani said...

MМира, прекрасни награди имаш от Ина :))
Благодаря, че ме удостояваш!
Хубаво лято!

Milen@ said...

Мира, честити награди! Напълно заслужени, твоят блог е един от любимите ми :-)
Сърдечни блаодарности за наградите! Сега вече се почувствах задължена да вложа повече усилия в моя блог, че го занемарих в последно време.
Хубаво нещо са наградите, освен внимание и мил жест, десйтват и като стимул :-)

Поздрави, Милена

Mira said...

Дани, Милена, благодаря ви!
Милена, трогната съм :). Аз от своя страна въздишам по твоите торти и къпкейкове :). Много си права, че наградите дават на човек стимул (както при мен в случаите, когато са ми се натрупали рецепти за публикуване, но вдъхновението го няма :))
Поздрави и хубави летни дни!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...